Kokkulepped

Carrot Cateringi teenuste üldtingimused

  1. Carrot Cateringi teenuste tellimiseks saab klient teha hinnapäringu Carrot Cateringi kodulehel, samuti võib esitada hinnapäringu telefoni või e-kirja teel.
  2. Carrot Cateringi poolt kliendile saadetud hinnapakkumine sisaldab teenuste kirjeldust, hinda ja kliendiga kokku lepitud lisatingimusi.
  3. Juhul kui klient soovib hinnapakkumises andmeid muuta, esitab Carrot Catering uue täiendatud hinnapakkumise.
  4. Carrot Cateringi esitatud hinnapakkumine sisaldab toitu ja/või jooki, serveerimiseks vajalikke nõusid ja serveerimisvahendeid.
  5. Jookide kogused on hinnapakkumises märgitud arvestuslikult, toetudes päringus märgitud inimeste arvule ja ürituse iseloomule ning kestvusajale. Jookide eest tasutakse vastavalt tegelikult tarbitud kogusele ning arvel näidatakse ära avatud pudelite arv.
  6. Juhul kui pakutakse kliendi jooke või osaliselt sööke, kehtib klaaside ja nõude puhul rendihind.
  7. Carrot Catering alustab tellimuse täitmist, kui on saanud kliendilt kirjaliku kinnituse hinnapakkumises näidatud tähtajaks.
  8. Tellimuses märgitud osalejate arvu saab klient muuta kuni 7 tööpäeva enne ürituse toimumise aega. Hilisemaid muudatusi aktsepteeritakse ainult võimaluse korral või eelneva kirjaliku kokkuleppe alusel.
  9. Juhul kui klient tellib Carrot Cateringi teenuseid mõne teise toitlustusettevõtte toitlustusteenuste täiendusena, võib Carrot Catering kliendi tellimusest loobuda.
  10. Juhul kui klient soovib, pakib Carrot Catering ürituselt järele jäänud toidu kaasa. Carrot Catering ei vastuta piiratud realiseerimisajaga toitude puhul kliendi poolt ürituselt kaasa võetud toitude kvaliteedi ja säilimise eest.
  11. Kliendi poolt kirjalikult kinnitatud hinnapakkumise alusel esitatakse kliendile ettemaksuarve(d) kuni 100% ulatuses hinnapakkumise kogusummast. Ettemaksuarve tasumata jätmisel arvel märgitud tähtajaks on Carrot Cateringil õigus loobuda tellimuse täitmisest.
  12. Pärast ürituse toimumist esitatakse kliendile lõpparve, millest on maha arvestatud eelnevalt kliendi poolt tasutud ettemaksuarve(d).
  13. Carrot Cateringi teenuste kohta on kliendil võimalik esitada pretensioone kuni 3 tööpäeva jooksul pärast ürituse toimumist. Hilisemad pretensioonid rahuldatakse ainult võimaluse korral.

 

Ettevõtte andmed

Royal Plus OÜ
Registrikood 12070193
KMKR nr EE101742937
Asukoha aadress: Tammsaare tee 137, 12915 Tallinn

E-post: info@carrotcatering.ee / tellimine@carrot.ee
Telefon: 56 33 11 44

Pank:
IBAN: EE957700771002589227
LHV Pank
SWIFT: LHVBEE22

IBAN: EE761010220210732226
SEB Pank
SWIFT: EEUHEE2X